Weboldalunk technikai okok miatt átmenetileg fel van függesztve.

Termék reklamáció


A szállítás során megsérült a könyv? Hiba van a könyvvel, amit Önnek leszállítottak? Az ilyen esetben jogosult panasztételre. A panaszeljárás könnyebbé tétele érdekében speciális, panasz űrlapot készítettünk Önnek. Mindössze annyit kell tennie, hogy töltse le számítógépére, nyomtassa ki, töltse ki és küldje el a panaszolt termékkel, címünkre. Panaszát maximális gondossággal fogjuk kezelni és az eredményéről tájékoztatni fogjuk Önt, 30 naptári napon belül.

A reklamáció folyamata

  • Az egérrel kattintson erre a hivatkozásra. Ezzel letölti a panasz űrlapot a számítógépére.

  • Nyissa meg az űrlapot, töltse ki a számítógépén, vagy nyomtassa ki és töltse ki kézzel.

  • Az űrlapot saját kezűleg írja alá.

  • A kitöltött és aláírt űrlapot helyezze bele a küldeménybe, amely tartalmazni fogja a panaszos terméket. A számla másolatát szintén helyezze bele a küldeménybe. A teljes küldeményt csomagolja be úgy, hogy a csomagolás a szállítás során a megfelelő módon védje a panaszolt terméket.

A reklamáció folyamata

Miután megkaptuk az Ön által panaszolt terméket, felülvizsgáljuk panaszát és meghatározzuk a következő eljárást. A jogosultságot vagy a jogtalanságot mi, mint eladó határozzuk meg. Amennyiben követelése jogszerűnek bizonyul, egy újabb darab kerül elküldésre az Ön részére, vagy visszatérítjük a vételárat. Ez a panasz megvizsgálását követően azonnal megtörténik. A pénzeszközöket átutalással számlájára, a panasz rendezésétől számítva, 14 napon belül visszaküldjük. Jogos követelés esetén jogosult a költségekhez (postaköltség) kapcsolódó követelés összegének ésszerű fedezésére. További információt találhat a teljes kereskedelmi feltételekről, amelyek elérhetőek az alábbi internetes címen: Üzleti feltételek Ha bármilyen kérdése van, lépjen velünk kapcsolatba a következő e-mail címen: info@megakonyvek.hu